Komenda policji

Komenda policji

Ale można wstrzymać oddech jako zaawansowany stażysty i faktycznie zwiększyć ciężar podnosisz?

W rzeczywistości można z odrobiną techniki nazwał próby Valsalvy. Wiąże się to z upływającym przeciwko zamkniętej głośni, co w połączeniu z zamawiającym mięśnie brzucha i żeber mięśni klatki, przekształca swój kufer do stabilnego i silniejszego wsparcia dla niektórych ruchów.

alnotarnow.pl

Często w zaawansowanych stażystów, istnieją odpowiednie czasy, w których można wstrzymać oddech na wysiłek i dostarczyć do 20 procent większą siłą, stabilizują kręgosłup i zapobiegają urazom dolnej części pleców.

W rzeczywistości, ten mały trick można przekształcić cały tułów, czasem całe ciało, do stabilnej jednostki, przeciwko którym biodra, ramiona i barki może poruszać się bardziej skuteczne.

Oczywiście próby Valsalvy założono, że:

* Zaawansowany sportowiec * bez problemów sercowo-naczyniowych; ciśnienie lub problemy z sercem wysokie krwi * nie wstrzymaj oddech na dłużej niż kilka sekund

Wdechu i wstrzymując oddech przychodzi naturalnie w wielu dyscyplinach sportowych.

Korzystanie z próby Valsalvy jest prosta. Ty tylko:

1- Wdech podczas mniej intensywnych części wyciągu

2- Exhale po przejechaniu kłucia

To dość dużo. Weźmy na przykład ciężki zestaw kuca.

Wyobraź sobie robi bardzo ciężki przysiad i idą w górę z pozycji w dół bardzo powoli. Wysokość ciśnienia buduje się dość wielki. Aby zwolnić część presji byś wydech lekko przez zaciśnięte usta.

Ale nie pozwól całe powietrze na zewnątrz!

Nie, dopóki nie zdały kłucia lub najtrudniejszą część ćwiczenia.

Wyraźnie wydechu po kłucia jest ważne, aby złagodzić presję zabudowane.

Chodzi mi o to: Najważniejsze jest, aby mieć pewność, że wydech po minięciu kłucia, nie wcześniej.

Prawidłowe oddychanie jest niezbędna w skutecznym wykonywaniu ruchów wytrzymałościowe, zwłaszcza podczas przenoszenia dużych ciężarów.

Copyright 2006 Marc David

Wstrzymywania oddechu jest naturalną konsekwencją treningu siłowego i jeśli wykorzystane prawidłowo może zwiększyć stabilność w organizmie nawet o 20 procent. Aby dowiedzieć się więcej na temat prawidłowego wykonywania ćwiczeń oraz znaczenie oddychania i innych zaawansowanych technik, sprawdź początkującego Przewodnik Fitness i Kulturystyki. www.beginning-bodybuilding.com

– autor artykułu

Post Categories: Policja